دسته‌بندی نشده

تاریخچه و بررسی برند ساعت اینویکتا (Invicta)

تاریخچه و بررسی برند ساعت اینویکتا (Invicta)

تاریخچه و بررسی برند ساعت اینویکتا (Invicta)

مشاهده محصولات اینویکتا

برند اینویکتا (در لاتین به معنی “شکست ناپذیر” داستان خود را در سال 1837 آغاز کرد هنگامی که یک ساعت ساز سوئیسی این شرکت را تاسیس نمود.آن ساعت ساز رافائل پیکارد بود (احتمالاً هیچ نسبتی با ژان لوک پیکارد بازیگر معروف ندارد). خانواده پیکارد تا نیمه دوم قرن بیستم، به فعالیت شرکت ادامه می‌دادند.

تقریباً برای یک قرن و نیم، اینویکتا یکی از ساعت سازان سوئیسی متعددی بود که ساعت‌های مکانیکی با کیفیت بالا می ساخت.هر دو ساعت مکانیکی و اتوماتیک را تولید می‌کردند. اگرچه هرگز شهرتی به اندازه برخی ساعت سازانِ سوئیسی مانند امگا و رولکس، به دست نیاوردند. اما به اندازه کافی به شهرت قابل‌احترامی در سراسر جهان دست یافتند.

خالق رافائل پیکارد میخواست ساعتهای سوئیسی با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه را برای مردم بسازد.خانواده پیکارد تا سال 1991 اداره این کمپانی در اختیار داشتند تا در همین سال این شرکت توسط یک شرکت سرمایه گذاری آمریکایی خریداری شد و دفتر مرکزی اینویکتا به شهر فلوریدا در کشور آمریکا منتقی شد.

ساعت اینویکتا به دلیل قیمت بسیار مناسب محصولات خود و کیفیت بسیار خوب محصولاتش در بیشترین کشورهای جهان نمایندگی فروش دارد.سیاست کاری این شرکت به گونه ای است که ساعت اینویکتا تا حد ممکن با کمترین قیمت و بیشترین کیفیت به دست مصرف کننده برسد امروزه محبوبیت ساعت اینویکتا در حال بیشتر شدن است.

این مأموریت باعث شده است که اینویکتا برخی از مقرون به صرفه‌ترین ساعت ها (منتقدان ممکن است از عبارت “ارزان‌ترین” استفاده کنند) ساعت‌های سوئیسی بازار را تولید کند. شما می‌توانید بسیاری از ساعت‌های آنها را با قیمتی کمتر از 250 دلار پیدا کنید و طیف گسترده‌ای از سبک‌ها و اندازه‌ها را برای سلیقه تقریباً هر شخصی تولید می‌کنند.

با این حال، گارانتی استاندارد آن‌ها سه ساله است و در بسیاری از ساعت‌های خود، از موتور با کیفیت استفاده می‌کنند . بنابراین آنها به هیچ وجه ساعت‌های دور انداختنی نیستند.

ساعت سازی سوئیسی دارای یک تعریف بسیار دقیق است؛ که سطح فوق‌العاده ای از سختگیری را می طلبد. شخصی که در بازار ساعت مچی سوئیس به سر می‌برد، می‌داند که اهمیت و هنر دستی که در ساخت داخلی ساعت نقش دارد، از دقت یا سبک زمان سنجی مهم‌تر است.

این هنردستی است که اینویکتا تلاش می‌کند  آن را در مجموعه خود حفظ کند. برای این منظور، خط تولیدی دارند که به طور خاص ساخت سوئیس را نشان می‌دهد.

آیا اینویکتا از نظر قیمت و کیفیت ساعت خوبیست؟

از نظر ارزش، آنها مطمئناً مقرون به صرفه‌ترین ساعت‌های موجود در بازار را در سطحی تولید می‌کنند که اصلا در سطح پایینی نیست.در حالی که اینویکتا خود را به عنوان یک ساعت‌ساز سوئیسی معرفی می‌کند و می‌گوید طبق سنت سوئیسی کار می‌کند؛ اما همه ساعت‌های این برند سوئیسی نیستند.

ساعتهای اینویکتا کجا ساخته می‌شوند؟

دفتر مرکزی اینویکتا، در هالیوود، فلوریدا است. اکثریت قریب به اتفاق ساعت‌های اینویکتا، در چین با استفاده از موتور ژاپنی مانند موتور Seiko NH35A ساخته می‌شوند. برخی از ساعت‌های اینویکتا، ساخت سوئیس با موتور سوئیسی Sellita SW500 و SW200 هستند.

نمایندگی های ساعت اینویکتا

ساعت اینویکتا اورجینال به دلیل قیمت بسیار مناسب محصولات خود و کیفیت بسیار خوب محصولاتش در بیشتر کشورهای جهان نمایندگی فروش دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *