دسته‌بندی نشده

تاریخچه ساعت مچی امگا در سال 1848

تاریخچه ساعت مچی امگا در سال 1848

تاریخچه ساعت مچی امگا در سال 1848

سلام و درود خدمت همراهان عزیز گالری ایمان واچ ، در کنار شما هستیم برای معرفی تاریخچه ساعت مچی امگا در سال 1848 ، امیدوارم که از این مقاله نهایت استفاده و لذت را ببرید .

امگا اس آ را شخصی به نام لوئیس برانت در سال 1848 در سوئیس تاسیس کرد که هم اکنون دفتر مرکزی این برند در بین / بیل سوئیس قرار دارد .
لوئیس برانت در واقع ساعت های جیبی تولید و عرضه میکرد ، او ساعت هایش را توسط انگلستان از ایتالیا به اسکاندیناوی که بازار اصلی در آنجا بود به فروش رساند .

دو پسر لوئیس برانت به نام های لوئیس پل و سزار در سال 1894 یک سیستم انقلابی به راه انداختند که تولید داخلی و کنترل کل تولید گسترش و توسعه میداد و به اجزای سازنده این امکان را میداد که قابل تعویض باشند . و ساعت هایی که توسعه یافته بودند با این نوع تکنیک به بازار عرضه میشدند با نام تجاری امگا جنرال واچ . و اما موفقیت های امگا باعث شد در سال 1903 شرکت لا جنرال واچ به عنوان شرکت خود از شرکت امگا جدا و خارج شود و در نهایت امگا واچ به طور رسمی در سال 1903 تاسیس شد .

تاریخچه ساعت مچی امگا در سال 1848

سزار و پل در سال 1903 فوت کردند و این شرکت بزرگ ساعت سوئیسی با تولید 240000و 800 نفر کارمند بر روی دستان 4 جوان باقی ماند که نسل سوم از خانواده ی لوئیس برانت بود.

مشکلات اقتصادی که به دلیل جنگ جهانی اول بود باعث شد پل امیل برانت برای متحد شدن برند امگا و تیسوت در سال 1925 سعی و تلاش کند و در نهایت در سال 1930 موفق شدند در گروه اس اس آی اچ ژنو ادغام شوند .

گروه اس اس آی اچ تحت مدیریت برانت و جوزف در سال 1955 به رشد و توسعه خود ادامه داد و تعدادی حدود 50 شرکت های معروف تولید کننده ی کرنوگراف امگا را جذب و ایجاد کرد .

و اما گروه اس اس آی اچ در دهه 1970 بعنوان برترین تولید کننده ی ساعت های سوئیسی و سومین ساعت ساز در جهان تبدیل و معرفی شد ، در همین حین نیز با رقیب خود یعنی رولکس نیز که رقابتی تنگاتنگ در بخش ساعت های بسیار لوکس برای ” برندهای پادشاه سوئیس ساعت ” هم پیشی گرفت و جلو افتاد البته که رولکس با قیمتی بالا میفروخت .

تاریخچه ساعت مچی امگا در سال 1848

قصد و تمایل امگا برای ساعت های انقلابی تر و با تمرکز حرفه ای تر بود و در مقابل رولکس تمرکز بر روی تکامل ساعت ها داشت و به همین خاطر و برای قطعات مکانیکی و برندشان مشهور و معروف بودند .

این رقابت در حالی بود که آنها پیش از دوران کوارتز بودند و در زمان و دهه 1970 در طول بحران کوارتز این رقابت تغییر کرد ، و برند سیکو و سیتیزن بعنوان استفاده از حرکات کوارتز به مرتبه و برتری رسیده بودند ولی همچنان رولکس به تمرکز خود بر روی زمان سنج های مکانیکی گران قیمت خود ادامه داد و امگا نیز سعی داشت با حرکات کوارتز خود در این بازار رقابتی جلو رود .

سال 1975 تا 1980 گروه اس اس آی اچ بدلیل بحران های شدید مالی و رکود اقتصادی به شدت ضعیف شده بود که توسط بانک ها در سال 1981 نجات پیدا کرد . و در همین حین بود که سیکو برای خرید برند امگا علاقه نشان داد اما نتیجه ای دریافت نکرد و مذاکرات بدون ثمره باقی ماند .

بنابراین برند امگا از عنصر های مدل کسب و کاری رولکس برای خود کپی کرد یعنی (مثال : کنترل دقیق قیمت گذاری ، افزایش تبلیغات ، قیمت گذاری ممتاز ، روش کار و فروش و … ) را انجام داد تا توانست خود را بالا بکشد و باز خود را رقیب سرسخت رولکس قرار داد .

تاریخچه ساعت مچی امگا در سال 1848

برای بیش تر از یک دهه ( 1958-1969) امگا بعنوان بزرگترین تولید کننده کرنومتر بود و شعار امگا ” زمان دقیق برای زندگی ”
ساعت کرنوگراف حرفه ای اسپید مستر امگا بعنوان اولین ساعت بر روی ماه رفت توسط باز آلدرین که بر روی مچ دست خود داشت .

 

جهت مشاهده و خرید تمامی مدل های ساعت گالری ایمان واچ اینجا کلیک کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *